Eerste update - Reisverslag uit Atherton, Australië van Sandra Kox - WaarBenJij.nu Eerste update - Reisverslag uit Atherton, Australië van Sandra Kox - WaarBenJij.nu

Eerste update

Blijf op de hoogte en volg Sandra

05 Mei 2015 | Australië, Atherton

Hallo allemaal,

Hier het eerste berichte vanuit het mooie, warme en verre Australie!

Donderdagochtend zijn ons mam, pap, Wesley en ik vertrokken richting Schiphol. Op Schiphol had ik samen met Yvonne afgesproken en kwamen elkaar op de parkeerplaats al tegen. Het was nog even spannend op Schiphol, omdat de goedkeuring van Yvonne der visium niet zichtbaar was. Na een hoop gestress (voornamelijk bij de ouders:P) en geregel kwamenw e er achter dat het visium niet onder het geode nummer was gezet. Daarna kon het avontuur voor ons beginnen.

Vanuit Schiphol zijn wij in ongeveer 11 uur naar Hongkong gevlogen, met een fijne en geode maatschappij! In hongkong hebben wij 2,5 uur de tijd gehad om van het vliegveld te genieten en de benen te strekken, wat geen overbodige luxe was. Het is echt een mooi, modern en overzichtelijk vleigveld. Daarna hebben we er iets langer dan 9 uur over gedaan om in Sydney te komen, locale tijd was 20.30 uur. op dat moment was het een zoektocht naar een slaapplek. Deze nacht hebben wij heel luxe doorgebracht in een appartement (foto's volgen nog). Het was eigenlijk zonde om te slapen.

Zaterdagochtend zijn wij weer naar het vliegveld gegaan en hebben daar het vliegticket geboekt om door te vliegen naar Cairns. Gelukkig had dit een perfecte aansluit tijd en zaten we na een uurtje al in het vliegtuig. Eenmaal aangekomen in Cairns hebben we een shuttle bus gepakt naa rhet busstation, vanuit het busstation hebben we er bijna 2 uur overgedaan om in Atherton te komen. Deze reis was zo voorbij en hebben we kunnen genieten van de mooie omgeving!! Om 17.15 uur lokale tijd heft onze stagebegeleider ons opgepikt en naaar ons huisje gebracht voor de komende tien weken. De eerste indruk van onze stagebegeleider is goed!

het huisje waar wij in verblijven staat 200 meter van het huis van het Nederlands gezin. 's Avonds hebben wij met de vrouw des huizes boodschappen gedaan, zodat we de eerste dagen vooruit konden. Dezelfde avond hebbenw ij kunnen genieten van een heerlijke maaltijd (pasta) bij het gezin en hebben we nog verschillende tips gekregen.

Rond 21.00 uur, lokale tijd, zijn wij richting ons huisje gegaan en hebben we de boodschappen en koffers opgeruimd en uitgepakt. Heerlijk is dat, weten dat je niet meer het vleigtuig in hoeft en dat er niet meer met de koffers gesjouwd hoeft te worden.

Zondag hebbenw ij lekker een rustig dagje gehad en heerlijk op de veranda gezeten met een geweldig uitzicht (zie foto's). we hebben lekker bij kunnen komen van de lange reis en kunnen genieten van het heerlijke weer. Jaja het is hier echt herfst, zaterdagavond liepen we nog in een T-shirtje rond en zondag was het overdag 32 graden.

Op dit moment hebben we nog geen wifi en tv. Vandaar dat het berichtje nou pas leesbaar is. Gedurende week week krijgen jullie een update van de eerste week stage.

Groetjes uit Downunder

• 05 Mei 2015 - 06:40

Gerrit:

hoi nichtje ,

veel succes daar , kei-stoer wat je doet , we zijn trots op jou .
    Geniet van alles wat daar op je pad komt en hou ons op de hoogte ....

lieve groet van ons uit eersel , noord-brabant , nederland , europa , de wereld .................wel helemaal aan de andere kant nu...................

• 05 Mei 2015 - 08:21

Katja:

Hee Sandra,

Leuk verslagje! Fijn dat de reis goed is gedaan.
    Mijn jaloersheid is er nog steeds

• 05 Mei 2015 - 11:16

Karin :

hey Sandra, super gaaf wat jullie aan het doen zijn... Echt vet... Heelveel plezier en geniet ervan gr Karin en marcel

• 05 Mei 2015 - 11:17

• 05 Mei 2015 - 11:27

Benny:

Hoi Sandra,

aan de andere kant van de wereld. Maar zo dichtbij Door je mooie verslagen.

Geniet ervan

Groetjes Myron Laura en Benny

• 05 Mei 2015 - 13:39

Anja En Paul:

Hoi Sandra, wij hoevenn het eigenlijk niet meer tezeggen want me weet dat wij super trots op jou zijn!
    xxx

• 05 Mei 2015 - 14:39

Anita:

Hoi Sandra, een hele reis achter de rug. Maar alles is goed gegaan en nu kan het leven "down under" beginnen. Fijn dat jullie ook zo goed opgevangen zijn. Ga er lekker van genieten en "werk ze". Groetjes uit Veldhoven.

• 07 Mei 2015 - 17:34

Yvon:

Hoi Sandra,

Super hoor! Fijn dat de reis goed gegaan is. En dan zón heerlijk appartement om bij te komen! Ga der voor meiden! Heel veel plezier.

groetjes,
    Kees en Yvon

• 10 Mei 2015 - 23:38

Monique En Jeamba:

Happy birthday down under. Geniet er lekker van. t zonnetje schijnt.